MarCar

Dlaczego każda korporacja powinna mieć swoją stronę internetową?

Zauważyłem niedawno styl, który wiele osób uważa za dalekosiężny, ja za to uważam takie nastawienie za całkowicie lekkomyślne. Mianowicie idzie mi o firmy, które decydują się zaoszczędzić kilkaset złotych (jednorazowo!) na stronie internetowej albowiem fortecą, iż profil na portalu społecznościowym jakim jest Fejs bądź Instagram w zupełności wystarczą i gwarantują im dopływ klientów. Jak najbardziej wyrażam zgodę z tym, że aktualnie portale społecznościowe do fantastyczne zarzewie ruchu i pozyskiwania ewentualnych abonentów dla naszych usług, ale… trzeba brać pod uwagę, że po prawdzie nie mamy żadnej obserwacji nad naszą stroną. Na pierwszy rzut oka – możemy edytować wszystkie opisy, wrzucać dowolne zdjęcia i adnotacje na nasz profil, jednak trzeba brać pod uwagę, że de facto to nie my jesteśmy właściciel naszej strony an portalu społecznościowym. Co się stanie o ile za niewiele miesięcy, albo lat zarządca z jakiegoś motywu zamyśli usunąć nam konto? Być może nie spodobają mu się treści jakie wydajemy?

Reklama: czytaj dalej

Jako wzorzec mogę przedłożyć stream’erkę ze strony twitch.tv której konto zostało usunięte bowiem w swojej relacji na żywo stwierdziła, iż według niej na ziemii istnieją zaledwie dwie fizjonomie! Co jeżeli szczerze zmieni się schemat biznesowy tych portali i zaczną od stron służbowych wymuszać obszernych opłat? Abyśmy w takiej względnie pobratymczej sytuacji nie zostali z podręcznikową „ręką w nocniku” wita powiedzenie dywersyfikacja. Idzie o dywersyfikowanie źródeł ruchu internetowego i otoczeń w których kupujemy interesantów, tak aby nie podpierać pełen algorytmu biznesowego na jednym ewentualnie dwóch zarzewiach. W kontekście wszystkich kosztów które doznajemy w związku z funkcjonowaniem spółki kilkaset złotych na strukturę chociaż prostej strony internetowej to rzeczywiście malutko. Nawet gdy nie planujemy jej już rozpatrywać jako nadrzędny sposób na reklamę to aczkolwiek w mojej interpretacje należy ją mieć.

Zobacz: warto sprawdzić